czwartek, 16 października 2014

Eveline: liquid keratin - ekstramocna guma do włosów

Cześć wszystkim :)

LINK DO PEŁNEJ RECENZJI: 

Powiem Wam, że odkąd zaczęły się studia, to słabo jest z czasem.
Ale i tak jest fajnie! :D

Mimo wszystko, nie zapominam o blogu i zaglądam do Was systematycznie, nie zawsze jednak mam czas na napisanie posta. Dziś mam dzień wolny, więc postanowiłam, że napiszę nieco o produkcie  
Eveline: Argan liquid keratin, ekstramocna guma do profesjonalnej stylizacji włosów,



Akurat tak się złożyło, że w planach miałam kupno gumy do włosów. A tu otwieram paczkę - i mam! guma potrzebna mi jest do wygładzenia włosów gdy czeszę je w kucyk. Zawsze kilka krótkich włosków wystaje mi na czubku głowy i w okolicach uszów.







Pojemność: 100 g
Cena: ok. 7 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz